Základní umělecká škola

Smrčková - soubor

Nejnovější články na ZUŠ Mariánské Lázně

Rozmarýnek navštívil v červnu 2019 Itálii

Ve čtvrtek 20.6. Rozmarýnek odjel do Itálie. Cesta byla bez problémů a po 11 hodinách jsme dorazili na hotel. Bydleli jsme ve městě Lido di Jesolo. Když jsme přijeli, šli jsme se podívat na moře. Bylo vedro a mořeDSCN9969 bylo nádherné. Poté jsme se vrátili na hotel, kde nám škola zaplatila zmrzlinu a šli jsme se ubytovat. Na konec dne jsme se zchladili v moři. Druhý den jsme měli zkoušku. Nejdříve jsme zkoušeli vzadu za hotelem, ale potom nás paní z recepce pozvala před hotel, abychom hráli pro kolemjdoucí. Bohužel ten den pršelo, takže jsme odpočívali uvnitř hotelu a až k večeru jsme vyrazili k moři. Další den nás čekalo vystoupení. Bylo to ve stejném městě, ale kvůli husté dopravě cesta trvala hodinu. Bylo tam celkem 9 souborů (ze Slovenska, Litvy, Bulharska, Polska...). My jsme vystupovali jako druzí, ale po vystoupení nás čekalo dlouhatánské čekání na ukončení festivalu. Čekání jsme si zkrátili posloucháním ostatních folklorních souborů. Nejvíce se nám zalíbili naši bratři Slováci. Na hotel jsme se vrátili znaveni v půl jedné ráno. V pondělí jsme hned z rána vyrazili na výlet na ostrov Burano. Na ostrov jsme se dopravili lodí. Městečko je část Benátek. Byli tam krásné barevné domečky obklopené vodními kanály. Strávili jsme tam 2 hodiny, ale kvůli vedru jsme se vydali vykoupat do moře. V úterý jsme měli poslední rozlučkovou koupačku v moři. Po obědě jsme si sbalili všechny věci a začali se pomalu loučit s Itálii. Ve středu ráno jsme se nasnídali, dobalili pár posledních věcí a v 10 hodin ráno jsme vyrazili na cestu zpátky domů. K jídlu jsme měli večeře o třech chodech - předkrm, polévka nebo těstoviny, maso. Snídani jsme si mohli sestavit sami. Na výběr bylo pečivo, máslo, marmelády, med..., lupínky s mlékem či jogurtem. K pití jsme si mohli dát ovocný džus nebo horkou čokoládu. Zájezd jsme si moc užili, byl to úžasný zážitek a už se těšíme na další. Chtěli bychom poděkovat učitelskému sboru a to především panu učiteli Országhovi a paní učitelce Gaierové. Také bychom chtěli poděkovat řidičům, kteří vydrželi chaotickou italskou dopravu. Také děkujeme Tereze Országhové, která nám zájezd zařídila a Tadeášovi Šorejsovi, který nám pomohl s překladem. V neposlední řadě bychom chtěli poděkovat sponzorům - městu Mariánské Lázně, Léčebným lázním Mariánské Lázně a. s., Rodinnému pivovaru Chodovar, BHMV a. s. Mariánské Lázně, Krajskému úřadu Karlovarského kraje, Základní umělecké škola F. Chopina Mariánské Lázně. - fotogalerie-

zájezd folklórního souboru se uskutečníl za finanční podpory města Mariánské Lázně

Článek napsaly Michaela Šimková a Monika Lišková.

Na naší webové stránce používáme cookies. Některé z nich jsou nutné pro běh stránky, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit vlastnosti stránky na základě uživatelských zkušeností (tracking cookies). Sami můžete rozhodnout, zda cookies povolíte. Mějte prosím na paměti, že při odmítnutí, nemusí být stránka zcela funkční.